donderdag 26 september 2013

The Body Shop Lily Cole Pearl Radiance Primer

Kennen jullie de Guerlain Météorites Perles Primer? Die met die pareltjes? Die ene die €58,51 kost? Toen ik laatst in Brussel was zag ik hier een soort dupe van, bij The Body Shop! De collectie van Lily Cole voor The Body Shop was daar nog voor een klein deel te koop. Ik ben echter bang dat hij hier niet meer te verkrijgen is.



Toch wilde ik hem jullie laten zien. Alleen al omdat hij zo leuk is om naar te kijken! Maar doet hij zijn werk ook? De primer komt uit een pompje, die de parelballetjes 'cruncht' en door de primer mengt. Wat er dan uit komt is dus de primer en een geplet pareltje.


Wanneer je dit gaat uitsmeren ziet het er eigenlijk eerst een beetje hopeloos uit. De pareldeeltjes blijven een beetje plakken, dus je moet goed doorsmeren wil je die kapot maken. Wanneer je dat gelukt is, zie je nog heel subtiel wat kleine glittertjes terug. Dit moet zorgen voor een stralend gezicht met een gezonde glans. Ik vind het erg mooi! Ik heb geprobeerd om het op de foto te krijgen, maar daarvoor zijn de glitters echt te subtiel. Ook de primer zelf voelt fijn aan, hij maakt een goede gladde basis om je make-up op aan te brengen. 



Dankzij de primer blijft mijn make-up langer zitten en is het fijner om aan te brengen door de gladde basis. Verder doet hij eigenlijk niet veel meer, zoals het verkleinen van de poriën ofzo. Dat vind ik wel jammer. 

De Lily Cole Pearl Radiance Primer van The Body Shop kost ongeveer €19,- voor 15 ml. Dit vind ik best wel duur!

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Wat apart dat ze dat nog verkopen. De collectie is al een meer dan een jaar oud, van zomer 2012. Ik heb er zelf destijds ook wat producten van gekocht, waaronder ook deze primer (waarvan de inhoud, vooral als je naar het flesje kijkt, er toen toch wat anders uitzag dan hier op de foto, als ik eerlijk ben), maar die heb ik al niet meer. De oogschaduw cubes heb ik nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ja? Ik wist wel dat het een gedateerde collectie was, maar zo oud! Hmm.. En hoe ziet die van jou eruit dan?

      Verwijderen
  2. Wat een appart systeem, wel leuk om te zien. Zou het zelf niet zo snel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...