zondag 22 september 2013

Sleek The Original Palette

Het eerste palette van Sleek was het The Orginal Palette, en dit was ook mijn eerste palette van Sleek (ha!). Paletten van Sleek staan er om bekend dat ze onwijs gepigmenteerd en gewoon heel fijn zijn.
Dat kan ik inmiddels beamen! Ik heb dit palette al een tijdje, en hoewel ik sommige kleuren nog steeds niet gebruikt heb (schaam schaam), gebruik ik hem echt heel vaak. Je kunt op de foto's wel zien welke dat zijn.



Het palette is mooi mat zwart, met in glanzende letters 'Sleek' erop. Het enige nadeel hiervan is dat hij erg snel vies wordt, tenminste, je ziet viezigheid er gewoon heel goed op. In het palette zitten twaalf kleuren oogschaduw, die heel divers van kleur zijn. Ze zijn allemaal glanzend of met glitters, behalve de zwarte kleur, die is mat. In de deksel zit een hele grote spiegel, en je krijgt er een sponzen oogschaduwapplicator bij. Normaal gesproken gooi ik deze gelijk weg, maar bij de glitter-oogschaduws in dit palette gebruik ik hem juist graag. Ik dep hem in de oogschaduw, en vervolgens dep ik de oogschaduw voorzichtig op mijn ooglid. Zo blijven de glitters het beste op je oog zitten, in plaats van dat ze op je wangen vallen.

Op naar de swatches!




Ik kocht hem vorig jaar op de Beautyglossparty voor €10,-, maar in andere webshops is hij iets goedkoper. Ook in sommige afro-winkels wordt Sleek verkocht.

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...