woensdag 25 september 2013

Rimmel Apocalips Lip Laquer Phenomenon en Celestial

De Rimmel Apocalips Lip Laquer's zijn al een tijd te koop in de winkel. Vandaag ga ik jullie er twee laten zien die ik heb, namelijk Phenomenon en Celestial. Volgens Rimmel de ideale combinatie tussen lippenstift en lipgloss. Toen ze net uit kwamen werd ik ontzettend enthousiast door alle positieve reviews op internet, daarom besloot ik ze ook al snel te kopen.


Ik was al tijden op zoek naar de perfecte nude lip-kleur, en voor mijn gevoel kon Phenomenon daar best eens goed bij in de buurt komen. Dat doet hij ook zeker. Tenminste, als het een gewone lippenstift was geweest. Ik vind de dekking van deze Apocalips-versie namelijk een beetje tegenvallen. Hij brengt streperig aan en je ziet mijn eigen lippen er nog heel goed doorheen. Pas na een paar laagjes ben ik tevreden. Op de foto zie je dit trouwens niet zo goed, maar als ik van dichtbij naar mezelf kijk stoort het mij. Balen dus, want ik vind de kleur wel heel erg mooi!

Phenomenon

Celestial daarentegen vind ik echt prachtig. Het is een veilige donkerroze kleur, die heel veel meiden kunnen hebben. Deze dekt wél in één keer, en is ook nog eens heel mooi egaal. Ook blijft hij een stuk langer zitten en zelfs als de 'lak' zelf al weg is zie je het kleurtje nog een beetje terug op je lippen.

Celestial

Wat ook heel fijn is, is de speciale applicator. Het is een sponsje, met een soort inkeping erin waardoor er extra veel product in één keer meekomt. Je zou in principe dus maar één keer hoeven 'dippen' om je hele lippen te kleuren, maar ik doe er toch twee keer over. Ik ben geen groot fan van lipgloss, juist van lippenstift, maar dit is inderdaad niet hetzelfde als een lipgloss! Hij voelt ook niet aan als een lippenstift trouwens, eerder als een soort crème, en dat is een prettig gevoel op je lippen.


De Rimmel Apocalips Lip Laquer's zijn verkrijgbaar in zeven kleuren en kosten €10,99. Rimmel is verkrijgbaar bij de drogist.

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze zo fijn! Ik heb 3 kleurtjes, ik kan echt niet meer zonder eigenlijk haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja ik ben ook fan! Welke kleurtjes heb je?

      Verwijderen
  2. Op onze blog staat een review van deze Apocalips, ik vind ze geweldig!

    xx Silke
    http://www.themakeupfamily.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...