dinsdag 24 september 2013

Reclamefolder-app

Als je dit leest houd je van make-up en verzorging. En wat is er nou leuker dan make-up en verzorging met korting? Niet zoveel nee! Vroeger kreeg ik eens per week een stapel folders in de brievenbus en was ik een uur bezig met het zoeken naar leuke aanbiedingen tussen honderd doe-het-zelf blaadjes, of ik liep gewoon door de winkel te zoeken naar van die kaartjes.


Maar nu is er iets veel handigers! Ik check het trouw elke zondag om te bekijken wat ik nu weer met korting kan scoren: de Reclamefolder-app! Hierin staan álle folders die op dat moment geldig zijn. Je kunt ze sorteren op de nieuwste, populairste en aanbevolen folders en zelfs op categorie, maar je kunt ook je eigen voorkeuren aangeven waardoor je je favoriete folders altijd bij elkaar hebt! Dit doe je door bij een folder naar keuze het hartje aan te klikken, hierdoor zie je voortaan alle folders van die winkel in een apart scherm.



Maar dat is nog niet alles: je kunt ook nog eens knippen en plakken in deze virtuele boekjes. Wanneer je dus een aanbieding ziet die je niet wil vergeten, selecteer je die met het schaartje en voeg je het knipsel toe aan je eigen prikbord. Zo handig! Dankzij deze app kan je alle aanbiedingen goed in de gaten houden, prijzen vergelijken en in de winkel nog eens even kijken wat je ook alweer wilde hebben.

De Reclamefolder-app is gratis te downloaden voor vrijwel elke soort smartphone.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...