vrijdag 20 september 2013

MAC Warm Soul

Toen ik laatst in Amsterdam was kon ik de verleiding niet meer weerstaan: na lang dromen van mijn eerste MAC product moest het er maar eens van komen. Ik wist allang wat mijn eerste aankoop zou zijn: een blush, want daar ben ik dol op. Welke wist ik nog niet, dus ik stapte de Pro Store binnen en liet me adviseren door de make up artist.

En sindsdien ben ik verliefd geworden op MAC. Wat een heerlijk luxe gevoel tussen al die mooie gekleurde producten in zwarte doosjes. En wat heerlijk dat professioneel advies slechts een meter bij je vandaan staat! Die dag besloot ik om nooit meer naar een drogist te gaan om make-up te kopen, maar dat was in het heetst van het moment want dit laat mijn budget natuurlijk niet toe. Maargoed, nadat er twee mineralized blushes op mijn gezicht waren aangebracht en ik even naar buiten mocht lopen met de spiegel voor goed daglicht, besloot ik om MAC Warm Soul mee te nemen. Ik rekende €24,- euro af bij de kassa en heb geen seconde spijt gehad.





MAC omschrijft Warm Soul als lichtbeige met gouden parelmoerglans, en dit vind ik een erg goede omschrijving. Hoewel ik er zelf nog een vleugje perzik aan toe zou willen voegen. Deze blush kan werkelijk bij elke make-up look, want hij is redelijk neutraal en niet te aanwezig. Zelf draag ik de blush vooral bij warmere kleuren oogschaduw, maar het maakt echt vrij weinig uit. De blush laat een subtiel kleurtje achter, die je een stuk intenser kunt maken door een aantal laagjes aan te brengen. Ik ben dol op een beetje shimmer en glans op mijn wangen, dus ik ga twee keer over mijn wangen met de blushkwast. Wees niet bang: je moet het wel heel bont maken wil je deze blush te opvallend aanbrengen. Je krijgt er gewoon een heerlijk gezonde gloed van.





De blush blijft erg goed zitten. Terwijl ik na een regenbui op de fiets normaal strepen van water over mijn wangen zie lopen, blijft Warm Soul perfect op zijn plek. Je betaald er dan wel een lieve duit voor, maar ik vind dit hem helemaal waard!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...