woensdag 18 september 2013

L'Oréal Paris Skin Perfection Serum

Sinds de nieuwe Skin Perfection-lijn van L'Oréal Paris in de winkels ligt, was ik al enorm tot deze producten aangetrokken (want, roze!). Toevallig was ik op zoek naar een goed verzorgend serum om 's nachts te gebruiken, en dus nam ik het Skin Perfection Serum mee.



Dit is wat L'Oréal er zelf over zegt:
"Dit krachtige, corrigerende serum bevat LR2412 en Perline-P om dieper in de huid door te dringen. Het verkleint poriën, egaliseert de teint, vermindert rode vlekjes en maakt de huidoppervlakte zichtbaar gladder en zachter."

Volgens de gebruiksaanwijzing moet je het serum 's ochtends en 's avonds voor het gebruik van je dag- of nachtcrème aanbrengen, dit doe ik dan ook al trouw een week. Het serum komt uit het glazen flesje door middel van een fijn doseerbaar pompje, waarbij ik aan twee pompjes genoeg heb voor mijn hele gezicht.

Ook al gebruik ik het serum pas een week, ben ik té enthousiast om een maand te wachten op mijn eindconclusie. Want wát een heerlijk spul is dit! Ik heb het trouw elke ochtend en avond onder mijn dag- of nachtcrème gesmeerd, en vooral als ik 's ochtends wakker word verbaas ik me elke keer weer over hoe heerlijk zacht en egaal mijn huid aanvoelt. Aangezien ik de laatste jaren nogal een probleemhuid (lees: puistjes en inmiddels littekentjes) heb gehad, is dit iets heel nieuws voor mij. Nu wil ik niet beweren dat dat alléén door dit serum komt, want ik heb de laatste maanden mijn huidverzorging drastisch aangepast, maar ik voel gewoon dat het Skin Perfection Serum zijn werk doet.  De laatste belofte van een gladdere en zachtere huid komt het L'Oréal in ieder geval nu al na. Voor de rest blijf ik het serum lekker gebruiken, en dan zal ik over een maandje echt goed resultaat kunnen zien. Het enige nadeel wat ik nu kan bedenken is dat hij voor mijn gevoel best snel op gaat. Na een week twee keer per dag smeren, is er al 1/5e deel uit. Dit zou je kunnen oplossen door bijvoorbeeld alleen 's avonds voordat je gaat slapen het serum te gebruiken, dan doe je er twee keer zo lang mee!

Het L'Oréal Paris Skin Perfection Serum kost €16,99 en is te koop bij vrijwel elke drogisterij. Tip: omdat de lijn nog zo nieuw is hebben de Etos en Kruidvat fijne kortingsacties waarbij de hele lijn slechts rond de €10,- euro kost!

Ik ga deze week nog naar de drogist om de dagcrème te halen, en misschien zwicht ik ook nog wel voor de BB-cream en primer. Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...