zondag 22 september 2013

Lippenstift opbergen

Ik ben dol op het bekijken van andermans make-up collecties. Vooral van die uit de kluiten gewassen kasten vol met make-up vervelen mij nooit. Ook vind ik het altijd leuk om te zien hoe anderen hun make-up opbergen. Na het zien van een aantal video's van andere beautybloggers, wist ik wat ik héél graag wilde hebben: een lipstick-houder.

En dus ging ik op zoek. Eerst gewoon in de winkels in Nederland, maar ik kon ze echt nergens vinden. Toen begon mijn zoektocht op internet. Uiteindelijk kwam ik uit op Ebay, en daar ging een wereld voor me open. Er is zoveel keus! Ik koos de 'lipstick organizer' die mij het mooist (en grootst!) leek, en klikte op 'bestellen'.


Een week of twee later (want ja, ze komen vrijwel allemaal uit China), werd er een keurig pakketje bij mij thuis geleverd. Ik scheurde de doos kapot en zette gelijk al mijn lippenstiften in de houder. En wat ben ik er blij mee! Ik houd absoluut niet van rommel, maar deze verzameling lippenstift staat zo mooi en netjes op mijn make-up kast! En het is ook nog een ontzettend handig: door ze op de kop te zetten zie je meteen welke kleur je te pakken hebt, en je lippenstiften rollen nooit meer door en over elkaar heen in een laatje of doosje.


De mijne is helaas niet meer verkrijgbaar, maar het is exact dezelfde als deze: http://www.ebay.com/itm/24-Trapezoid-Clear-Lipstick-Makeup-Display-Stand-Cosmetic-Organizer-Holder-Case-/261172248918?pt=US_Makeup_Bags_Cases&hash=item3ccf144156
Wil je een andere, zoek dan op 'lipstick organizer', dan krijg je nog veel meer soorten houders.

Voor nog geen €4,- heb je zo'n ontzettend handige en mooie lipstick-organizer in je bezit. Ik denk dat ik binnenkort een tweede ga bestellen!

Liefs, Jitske

1 opmerking:

  1. Handig is ie he? :) Deze heb ik ook. Alleen ik heb niet zo veel lippenstiften om hem te vullen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...