vrijdag 20 september 2013

Kruidvat Hair Repair Argan Oil Anti Klit Spray

Argan olie is mega populair. De olie is veelzijdig en zit bomvol vitamine E. Wanneer je argan olie op je lichaam, gezicht, haar of nagels aanbrengt zul je het verschil gelijk merken; je huid wordt soepel en gevoed, je nagels worden supersterk en je haar gaat er prachtig van glanzen. Dat laatste heeft de Kruidvat goed opgepikt, want zij zijn gekomen met een lijn haarverzorging waarin argan olie is verwerkt. Ik heb hieruit de anti klit spray meegenomen, en ik ben zeer tevreden.



De argan olie staat vrij hoog in de ingrediëntenlijst, wat betekend dat er lekker veel van in zit verwerkt. De spray beloofd dat je haar wordt gevoed en herstelt, en dat het beter doorkambaar wordt. Vooral dat laatste merk je meteen na het aanbrengen van de spray. Ik spray het in mijn net gewassen, handoekdroge haar waardoor ik heel makkelijk mijn haar kan borstelen. Verder ruikt de spray heerlijk, ik kan de geur niet letterlijk beschrijven maar het komt een beetje in de buurt van musk. Dit blijf je ook nog ruiken wanneer je haar gedroogd is, en dat vind ik super!



Het laatste pluspunt is de prijs: de Kruidvat Hair Repair Argan Oil Anti Klit Spray kost €3,49 voor 200 ml. Ik wil ook heel graag het serum met argan olie proberen, maar tot nu toe is die steeds uitverkocht bij het Kruidvat filiaal in mijn buurt. Wanneer ik deze te pakken heb gekregen volgt ook snel een review hiervan!

Liefs, Jitske


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...