maandag 30 september 2013

Hema Blush Wet & Dry 02

De Hema heeft een prachtige make-up afdeling waar ik altijd graag even rondkijk. Toch koop ik er niet heel vaak wat. Totdat ik laatst prachtige gebakken blushes zag! In nam er een mee, in nummer 02.


De blush van de Hema zit niet echt in een heel handige verpakking om op te bergen, hij is nogal bol, maar ik begrijp dat dat bij de vorm van de blush zelf past. Verder vind ik hem er wel mooi uitzien, simpel maar je kan goed zien welke kleur je te pakken hebt. En die kleur vind ik heel erg mooi!


De kleur is een beetje rood/roze/paars-achtig. Snap je het nog? Er zitten een glans in en wat subtiele glitters. Wanneer je er met je vingers overheen gaat komt er superveel kleur vanaf. Op je wangen valt dit gelukkig wel mee, anders moet je zo oppassen dat je geen clowntje wordt. Aangebracht op je gezicht vind ik hem een hele mooie gezonde blos en gloed geven. Door de glans en glitter heb je niet echt meer een highlighter nodig.

droog - nat 


De mooie kleur vond ik moeilijk om op de foto te krijgen. Hij verschilt ook per lichtinval enorm. Aangezien je de blush dus ook nat kan aanbrengen (ik vraag me toch af hoe je dat moet doen op je wangen, of zeg ik nu iets stoms?), heb ik dat ook nog even geprobeerd op mijn arm. Je ziet wel dat hij dan nog een stuk intenser wordt. Misschien een idee om te gebruiken als oogschaduw!

De Blush Wet & Dry 02 is te koop bij de Hema voor €4,50. Dit vind ik erg goedkoop voor zo'n mooie blush.

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Mooie blush! De kleur is denk ik voor mij te donker, maar hij heeft echt zo'n satin finish, staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. voor mezelf iets te donker. maar ik hoor de laatste tijd echt veel goede dingen over de baked blushes van Hema en Etos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk: Ik heb deze blush ook en gebruik 'm soms ipv highlighter boven een minder glanzende blush :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...