vrijdag 20 september 2013

Essence My Skin Caring Cleansing Wipes

Al jarenlang gebruik ik 's avonds (als ik niet ga douchen) make-upremoverdoekjes. Jarenlang waren dat de Verzachtende Reinigingsdoekjes van Nivea, maar sinds die een half jaar geleden uitverkocht waren bij de Kruidvat, besloot ik om eens wat anders te proberen. Ik nam toen de doekjes van Essence mee, uit hun huidverzorgingslijn 'My Skin'.


Het eerste wat opvalt als je een doekje pakt is de héérlijke geur: deze doekjes ruiken naar fruit! Er zit dan ook granaatappel- en bamboe-extracten in verwerkt. Ook de verpakking is lekker vrolijk en fris. Verder zijn de doekjes alcoholvrij, en dus ook geschikt voor de droge en gevoelige huid. Essence belooft dat je huid mooi en schoon wordt na gebruik zonder de huid uit te drogen, maar juist door hem lekker te voeden.


Dan nu het belangrijkste, werken de doekjes goed? En of! Deze doekjes halen echt alles weg, van dikke lagen foundation tot je sterkste waterproof mascara. Na gebruik prikt je huid niet (wat mij nog wel eens gebeurd) en voelt hij ook niet trekkerig aan. Essence komt dus haar vochtinbrengende belofte na!

Voor €1,69 krijg je 25 make-upremoverdoekjes. Dat is heel goedkoop vergeleken met andere merken met deze soort doekjes, én ze werken ook nog eens super. Ik ben verkocht!

Liefs, Jitske

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...