donderdag 26 september 2013

Essence Eye Sorbet Illuminating Hazelnut

Nieuw in het Essence-schap zijn de Eye Sorbets. Kleine potjes vol glitter voor op je ogen. Aangezien ik groot fan ben van crème-oogschaduws moést ik deze natuurlijk meenemen. Ze zijn verkrijgbaar in zes verschillende kleuren, en ik nam Illuminating Hazelnut mee vanwege het leuke kleurtje op het deksel.



Wanneer je het potje open draait zie je een mooie lichtroze/bruin-achtige kleur met heel veel kleine gekleurde glittertjes. Mooi! Wanneer je er dan met je vinger in gaat voelt dat heel apart; als een soort gel! Het is echt een beetje nattig. Wat er dan op je vingers zit is niet veel kleur, maar wel een hele hoop glitters. Ook mooi, maar natuurlijk niet echt wat ik verwacht had. Wanneer je het vervolgens uitsmeert houd je echt alleen nog maar glitters over. Dat was dus even jammer, maar ik heb er mijn voordeel mee gedaan: ik gebruik hem gewoon als ik wat extra sparkle nodig heb in mijn ooglook. Omdat de mouse zo luchtig is kun je hem namelijk makkelijk aanbrengen over elke oogschaduw die je wilt!


Misschien hebben de andere versies van de Eye Sorbets wel wat meer kleur, dit ga ik binnenkort eens onderzoeken. Voor nu vind ik ze toch geen aanrader, omdat ik had verwacht dat ze gebruikt konden worden als echte oogschaduws.

De Essence Eye Sorbets zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en kosten €2,89 per stuk.

Liefs, Jitske

2 opmerkingen:

  1. Ik verwacht dat ze bij mij in de lijntjes gaan trekken. Ik ga ze denk ik niet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een klein laagje gebeurt het bij mij niet (maarja dan wel minder glitters..), maar ik denk inderdaad dat als je het dikker aanbrengt dat het dan gaat creasen. Jammer!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...